فرمول رشد کسب و کار
فرمول 3 مرحله ایی رشد کسب و کار
امروز و در این مقاله قصد داریم به شما فرمولی را آموزش دهیم که بتوانید کسب و کار خودتان را با همان انرژی و تلاش و زمانی که تا به الان خرج می کنید، رشد دهید.
مسیر تکامل یک کسب و کار را میتوان به 3 قسمت تقسیم کرد:
هر کسب و کاری باید این 3 مرحله را پشت سر بگذارد تا بتواند به جهش و رشد برسه:
بقا
ثبات
جهش و رشد
اگر شما کسب و کاری را راه اندازی کرده اید باید حتما در یک برهه زمانی خاص، باید برای بقا و دوام کسب و کارتان مجموعه ایی از فعالیت ها را انجام دهید تا کسب و کارتان زنده بماند و حداقل بیشتر از یک سال عمر کند و شما مجبود نباشید قبل از 1 سالگی کسب و کارتان، تجربه ی تلخ شکست را تجربه کنید.
بسیاری از کسب و کارها وجود دارند که بسیار پر هیجان و در شرایط خاص اقتصادی وارد بازار می شوند و پس از گذشت مدتی کوتاهی حداقل 1 ساله؛ مجبور به پذیرش شکست و تغییر شغل خود می شوند.
اینگونه کسب و کار ها به دلیل پیروی نکردن از این قوانین مجبور به پذیرش و تجربه کردن تلخی شکست خوردن کسب و کارشان هستند.
در حالت بقا شما باید کاری کنید که کسب و کارتان زنده بماند…
داشتن حداقل سابقه 2-1 ساله در بازارکار نشان دهنده این است که شما تا به اکنون به یک ثبات نسبی در کسب و کارتان دست پیدا کرده اید حتی اگر در کسب و کار شما طی 3-6 ماه گذشته برخی از فعالیت ها صورت گرفته است که باعث متوقف شدن رشدِ سابقِ موجود در کسب و کارتان شده است و به میزان زمانی که برای کار کردن صرف می کنید درآمد شما ثابت مانده است و رشد درآمدی جدیدی را تجربه نکرده اید.
دستور العمل و پیشنهاد ما برای رشد و ثبات کسب و کار چیست؟
به طور قطعی اگر می خواهید رشد و جهشی را در کسب و کارتان تجربه کنید باید بخواهید که دستور العمل زیر را به درستی در کسب و کار خود پیاده کنید.
آن چیزی که می تواند شما را به یک مرحله ی رشد نسبی و ثبات در کسب و کارتان برساند و آن را در کسب و کارتان به وجود آورد اجرای گام به گام همین دستوالعمل است.
به طور مثال اگر شما به طور میانگین روزانه 8 تا 10 ساعت مشغول انجام کار هستید و یک درآمد حدودا 8 تا 10 میلیون تومانی در ماه را به دست می آورید با اجرای همین دستورالعمل میتوانید، با صرف کردن دقیقا همین مقدار انرژی و انجام همین فعالیت هایی که هم اکنون مشغول به انجام آن هستید درآمد خودتان را 20% افزایش پیدا کنه.
این نکته یا دستور العمل همان چیزی است که بسیار درباره آن صحبت ها صورت میگیرد اما متاسفانه تا به حال توجه کافی و وافی بر روی آن نبوده است و هیچ کس به طور دقیق این موضوع را برای کسب و کاری که دارد ، برسی نکرده است و آن هم تبلیغات اثربخش است.
چرا این راهکار موثر است؟
زیرا اگر بتوانید تعداد افراد بیشتری را با کسب و کارتان آشنا کنید، قادر خواهید بود به همان نسبت میزان فروش سازمان یا کسب و کارتان را افزایش دهید.
اگر درست و اصولی تبلیغ کنید قادر خواهید بود با همین میزان ساعت کارکرد ماهیانه، درآمد یا ورودی مالی کسب و کارتان را تا 20 درصد افزایش دهید.
در حقیقت از این طریق کاری می کنید که در مرحله ی اول تعداد افراد بیشتری شما و کسب و کار شما را شناسایی کنند و ان را بشناسند و در مرحله ی بعد ازآن کاری می کنید که آن افراد مشتری شما شوند و از شما خریدد کنند.
پس تبلیغات میتواند شما را از حالت ثبات به سمت رشد و جهش سوق دهد.
البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که قبل از تبلیغات باید چه پیش نیازهایی را رعایت کنید که پیشنهاد میکنم مقاله تبلیغات اثربخش رو مطالعه کنید.
دیدگاهتان را بنویسید