جستجو برای:
  • خانه
  • مقالات
  • تماس با ما
  • درباره ما
 
  • 09336716474
  • info@arka-team.ir
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی آرکا
  • خانه
  • مقالات
  • تماس با ما
  • درباره ما
0
ورود / عضویت

3 دلیل که بازاریابی محتوا انتخاب خوبی برای استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه است

14 اسفند 1401
ارسال شده توسط arka
بازاریابی
158 بازدید

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات عمومی که شما به ‌عنوان یک بنیان‌گذار استارت‌آپ در مراحل اولیه با آن مواجه می‌شوید، تلاش برای دستیابی به اهداف بسیار با منابع کم است. اصل کلی حل این مشکل این است که تلاش خود را تا حد امکان متمرکز کنید – برای دستیابی به عمق بالاتر از دامنه چشم پوشی کنید.

این در مورد تلاش‌های بازاریابی شما نیز صادق است – ده‌ها استراتژی بازاریابی استارتاپی وجود دارد که ارزش به کارگیری برای پروژه شما را دارد، با این حال، شما به سادگی توانایی اجرای موثر همه آنها را ندارید. نکته کلیدی این است که انتخاب کنید کدام یک برای پروژه شما تاثیرگذارتر است.

«نوآوری «نه» گفتن به 1000 چیز است. شما باید با دقت انتخاب کنید.»

البته گفتن این کار آسانتر از انجام آن است. برای کمک به شما، در زیر چند دلیل را فهرست می کنیم که چرا بازاریابی محتوا ممکن است ارزش انتخاب را داشته باشد.

1. می تواند با بودجه انجام شود

اگر تولیدات ویدیویی با ارزش بالا انجام دهید، بازاریابی محتوا می تواند بسیار گران باشد. همچنین اگر تصمیم به نوشتن محتوا برای پروفایل های وبلاگ یا رسانه های اجتماعی خود داشته باشید، می تواند بسیار ارزان باشد. در این مورد، تنها هزینه مستقیم زمان شما خواهد بود.

این به یک دلیل واضح عالی است – در مراحل اولیه راه اندازی، شما به سرمایه زیادی دسترسی ندارید. آنچه شما در اختیار دارید زمان بنیانگذاران است و سرمایه گذاری آن در یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب فکر شده می تواند در درازمدت سود زیادی را به همراه داشته باشد.

به راحتی، می توانید منابعی را که در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می کنید، با رشد خود افزایش دهید. در ابتدا، می توانید آن را تا حد امکان لاغر انجام دهید. در نهایت، هنگامی که پروژه شما وارد مرحله رشد خود شد و متوجه شدید که ارزش سرمایه گذاری را دارد، می توانید بودجه بازاریابی محتوای خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید تا نرخ رشد خود را افزایش دهید.

2. می تواند برای اعتبار بخشیدن به ایده های شما استفاده شود

محتوا یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای اعتبارسنجی ایده‌ها در مراحل اولیه پروژه شماست. می توانید با نوشتن در مورد آن و توزیع محتوای خود در جایی که بازار هدف شما احتمالاً در آن قرار دارد، درباره شدت مشکل مشتری قضاوت کنید. علاقه به محتوای شما و بحثی که پست‌های شما ایجاد می‌کند، می‌تواند بینش ارزشمندی در مورد بازارتان به شما بدهد.

علاوه بر این، محتوای شما می تواند اولین سرنخ های شما را ایجاد کند، که می توانید از آنها برای مصاحبه با مشتری و البته – برای فروش محصول یا خدمات خود استفاده کنید.

3. می تواند مقیاس نمایی کند

آخرین اما مطمئنا نه کم اهمیت ترین ویژگی بازاریابی محتوا این است که پتانسیل رشد بسیار بالایی دارد. اولاً، اگر ارزشی برای افرادی که محتوای شما را مصرف می کنند ارائه دهید، می تواند به طور پیوسته رشد کند زیرا آنها احتمالاً آن را به همتایان خود توصیه می کنند. از طرف دیگر، الگوریتم‌های پلتفرمی که در آن منتشر می‌کنید نیز می‌توانند به شما در رشد مخاطبانتان کمک کنند، اگر محتوای شما الگوریتم را با آمار تعامل خوب ارائه می‌دهد.

دوم، تقریباً هر محتوایی در اینترنت پتانسیل ویروسی شدن را دارد. در حالی که مهندسی ویروس‌پذیری بسیار سخت است، دریافت توجه نامتناسب برای بخش‌های خاصی از محتوا غیرعادی نیست (این اطلاعات ارزشمندی در مورد اعتبار بخشیدن به علاقه بازار هدف شما است). به‌عنوان یک استارت‌آپ، می‌توانید مرزهای کاری را که می‌توانید با محتوای خود انجام دهید بیش از شرکت‌های معتبر انجام دهید، که به شما مزیت رقابتی در این زمینه می‌دهد.

سوم، برخی از اشکال محتوا طول عمر بسیار بالایی دارند. به طور کلی، بازاریابی محتوا تأثیر کوتاه مدت زیادی ندارد مگر اینکه آن را با کمپین های PPC  (هزینه به ازای کلیک )جفت کنید. دلیل آن این است که زمان زیادی برای ایجاد مخاطب (یا رتبه بندی در گوگل از طریق سئو) طول می کشد. گفتنی است، در درازمدت، محتوای همیشه سبز می تواند تا مدت ها پس از اینکه سرمایه گذاری فعال در آن را متوقف کردید، توجه را به پروژه شما جلب کند.

در نتیجه، بازاریابی محتوا اگر هوشمندانه انجام شود، می تواند سود بسیار خوبی برای شما به ارمغان بیاورد. اگرچه ممکن است بهترین گزینه برای پروژه شما نباشد، اما احتمالاً یکی از قوی‌ترین کاندیداها برای استراتژی بازاریابی انتخابی برای استارت‌آپ متوسط ​​فناوری است.

می توانید فایل pdf مقاله را از طریق دکمه زیر دریافت نمایید

دانلود فایل pdf مقاله
اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

چگونه فروش خود را در بلک فرایدی افزایش دهیم ؟
بلک فرایدی چیست و چرا برای کسب و کارها اهمیت دارد؟ بلک فرایدی، روز جمعه...
فرمول رشد کسب و کار
فرمول 3 مرحله ایی رشد کسب و کار امروز و در این مقاله قصد داریم...
بازاریابی در نمایشگاه
11 نکته کلیدی برای بازاریابی در نمایشگاه برای حضورموفق در نمایشگاه ، نیاز است که...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

مقالات تازه آرکا
  • چگونه فروش خود را در بلک فرایدی افزایش دهیم ؟
  • بهترین راه برای تجربه خرید آنلاین: وبسایت فروشگاهی و مزیت‌های آن
  • انضباط شخصی چیست؟
  • 4 توصیه مهم برای ساخت انضباط فردی پیشرفته
  • 8 نوع سبک رهبری
درباره آرکا

مرکز تخصصی آموزش و رشد کسب و کار آرکا از سال 1395 فعالیت خود را در شهرستان بهبهان آغاز نموده و تا کنون به بیش از 1500 صاحب کسب و کار خدمات ارائه داده است.

دسترسی سریع
  • خانه
  • تماس با ما
  • درباره آرکا
  • خوزستان - بهبهان- خیابان تختی
  • 09336716474
  • info@arka-team.ir
تمامی حقوق برای سایت آرکا محفوظ می باشد
ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت