جستجو برای:
  • خانه
  • مقالات
  • تماس با ما
  • درباره ما
 
  • 09336716474
  • info@arka-team.ir
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی آرکا
  • خانه
  • مقالات
  • تماس با ما
  • درباره ما
0
ورود / عضویت

آکادمی آرکابلاگبازاریابیبازاریابی در نمایشگاه

بازاریابی در نمایشگاه

18 آبان 1401
ارسال شده توسط arka
بازاریابی
75 بازدید

11 نکته کلیدی برای بازاریابی در نمایشگاه

برای حضورموفق در نمایشگاه ، نیاز است که به موارد بسیاری توجه کنید

  • هدف و برنامه ریزی برای شرکت در نمایشگاه
  • آماده‌سازی مطالب و تبلیغات برای قبل،حین و بعد از نمایشگاه
  • حضور پر قدرت
  • پیگیری که آخرین قدم برای نتیجه بخش بودن 3 اقدام قبل است

اما قبل از هر اقدامی با توجه به هدفی که برای شرکت در نمایشگاه دارید بهتر است که در مورد شرکت یا برندی که دارید اطلاعات دقیق و مفیدی برای شرکت کنندگان داشته باشید  و وقتی کسی از شما سوال میکند؟ ” شما دقیقا  چه کاری انجام می دهید؟ ” باید جواب قانع کننده و جذابی برای او داشته باشید و از قبل آماده باشیدبرای پاسخ به سوال آن هم با جواب هدفمند همراه برنامه ریزی دقیق.

از کلمات تکراری استفاده نکنید از خودتان بپرسید در ذهن بازدیدکنندگان میخواهید چه تصویری از شما و کسب و کارتان داشته باشند و با توجه به پاسخ این سوال ، برخوردها باید مناسب با نحوه ی رفتار و شخصیت بازدیدکننده باشد

با توجه به برند و کسب و کاری که دارید و ویژِگی های آن المان های اعمال کنید تا مخاطب متوجه آن ها شود.با بازدید از غرفه های دیگر میتوانید نکات مثبت و منفی آن ها را تحیلیل و برای غرفه ی خودتان استفاده کنید و همچنین با شرکت در نمایشگاه های مختلف میزان برنامه ریزی و آماده سازی بالاتر رفته و تجربه های زیادی به دست می آورید

عدم آمادگی و برنامه ریزی نمایشگاه امتیاز منفی بزرگی برای شما محسوب می شود به اقدام شماره 2 مراجعه کنید. تمیزی، آراستگی و جلوه های بصری، از  اصلی‌ترین عوامل طراحی غرفه به شمار می‌آیند. بعلاوه اطمینان یابید که هدف شرکت شما به سرعت برای بازدیدکنندگان بازتاب داده می شود.

اقدام های آگاه کننده مخاطب برای اطلاع  و دعوت به نمایشگاه:

  • قبل از شروع نمایشگاه تبلیغات انجام بدهید،تبلیغات محیطی بنر،تراکت،اطلاعیه های کوچک
  • از تمام پلتفرم های مجازی برای اطلاع رسانی استفاده کنید(سایت،اینستاگرام،تلگرام،واتس اپ و…)
  • جملات ویژه ای که باعث ترغیب مخاطب برای شرکت در نمایشگاه میشود استفاده نماید
  • اگر مشتریان یا مسئولانی هستند که حضور آن ها باعث تاثیر گذاری بیشتر نمایشگاه میشود به صورت رسمی از آن ها دعوت کنید
  • در حین نمایشگاه پوسترهای مرتبط با هدف داشته باشید
  • تراکت و بروشور برای بازدید کنندگان جهت دادن اطلاعات تکمیلی داشته باشید
  • سیستم یا پلتفرمی داشته باشید که اطلاعات مخاطب رو ذخیره و در زمان پیگیری کار را آسان تر کند
  • اطلاعیه های دقیق برای خدمات و فروش های ویژه داشته باشید
  • با توجه به بازدیدکنندگان می توانید دسته بندی درستی از مخاطب داشته باشید و پیشنهاد های ویژه ای با توجه به دسته بندی آماده و در حین بازدید به آن ها ارائه دهید

آخرین اقدام پیگیری باید به صورت حرفه ای انجام شود

  • پیگیری و تداوم برنامه های طراحی شده با هدف فروش
  • حفظ ارتباط با بازدیدکنندگان به منظور افزایش فروش و سودآوری پس از اتمام نمایشگاه

نتیجه گیری:

یکی از راه های دستیابی به فروش بالا حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی است

انتخاب و شرکت در یک نمایشگاه درست میتواند سکوی پرتاب برای یک کسب و کار باشد.

یک ابزار مهم برای دریافت اطلاعات مشتریان

پایه توسکا دستگاه دستگاه دریافت شماره مشتری

0
250,000 تومان

پایه پلکسی دستگاه دستگاه دریافت شماره مشتری

0
200,000 تومان

دستگاه دریافت شماره مشتری(کربن)

0
2,480,000 تومان
اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

3 دلیل که بازاریابی محتوا انتخاب خوبی برای استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه است
یکی از بزرگ‌ترین مشکلات عمومی که شما به ‌عنوان یک بنیان‌گذار استارت‌آپ در مراحل اولیه با آن مواجه می‌شوید، تلاش برای دستیابی به اهداف بسیار با...
فرمول رشد کسب و کار
فرمول 3 مرحله ایی رشد کسب و کار امروز و در این مقاله قصد داریم...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

مقالات تازه آرکا
  • انضباط شخصی چیست؟
  • 4 توصیه مهم برای ساخت انضباط فردی پیشرفته
  • 8 نوع سبک رهبری
  • چگونه می توان مهارت های رهبری کسب و کار را بهبود بخشید
  • 11 ویژگی رهبری کسب و کار
درباره آرکا

مرکز تخصصی آموزش و رشد کسب و کار آرکا از سال 1395 فعالیت خود را در شهرستان بهبهان آغاز نموده و تا کنون به بیش از 1500 صاحب کسب و کار خدمات ارائه داده است.

دسترسی سریع
  • خانه
  • تماس با ما
  • درباره آرکا
  • خوزستان - بهبهان- خیابان تختی
  • 09336716474
  • info@arka-team.ir

تمامی حقوق برای سایت آرکا محفوظ می باشد
ورود ×
ورود با کد یکبارمصرف
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:120)
آیا حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام
ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:120)
برگشت به ورود
  • (+98) ایران

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:120)

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت